Jak wymienić sprężyny przednie w VW GOLF 4 TUTORIAL | AUTODOC
Jak wymienić sprężyny przednie / sprężyny zawieszenia przedniego / amortyzatory sprężynowe przednie w VW GOLF 4 TUTORIAL | AUTODOC
Najlepsze marki, które produkują sprężyny: BOSCH, STARK, SACHS, SKF, VAN WEZEL, VALEO, LuK, MAPCO, A.B.S., ATЕ.
Na naszej stronie znajdziesz wielki asortyment potrzebnych części zamiennych: https://goo.gl/1OkAbo
Sprężyny: https://goo.gl/cGsPRi
Sprężyny do VW: https://goo.gl/SJ8o9y
Sprężyny do VW GOLF 4: https://goo.gl/1W7xsz
Części samochodowe VW: https://goo.gl/pYkxhT
Mobile Shop: http://m.autodoc.pl
► VW GOLF 4 instrukcja naprawy samochodu | Lekcje wideo krok po kroku — https://www.youtube.com/playlist?list=PLND323dR8mp3UqjbekQN2v5Nmz240Y0Fe
► Jak wymienić Tylne tarcze hamulcowe, Tylne klocki hamulcowe w VW GOLF 4— https://youtu.be/bxlQmz55mpk
► Jak wymienić mocowania tylnego amortyzatora w VW GOLF 4https://youtu.be/0UjYV6XsY0k —
Aplikacja AutoDoc — zainstaluj aplikację i dokonaj zakupu części samochodowych kiedykolwiek i gdziekolwiek chcesz
❱❱ iTunes: https://itunes.apple.com/us/app/autodoc-auto-parts-in-1-click/id1014949597
❱❱ Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=de.autodoc.gmbh&pageId=109958315157619069015
Mamy nadzieję, że to wideo było przydatne. Nacisnij przycisk “Lubię to!”, polub nasz kanał i śledź za nowościami. Wszystko najbardziej ciekawe jest dalej!
AutoDoc w sieciach społecznych:
► Facebook: https://www.facebook.com/autodocpl-504643863042860/
► G+: https://plus.google.com/105521676660557868441
► Twitter: https://twitter.com/autodoc_pl
► YouTube: http://www.youtube.com/c/AutodocPl
► Instagram: https://www.instagram.com/autodoc_autoparts
► Pinterest: https://www.pinterest.com/autodoc_eu/
O odpowiedzialności:
Wideo zawiera tylko porady i rekomendacje, które mogą być przydatne podczas naprawy i wymiany. AutoDoc nie ponosi odpowiedzialności za straty, urazy i niszczenie mienia, powstające w procesie naprawy i wymiany, wskutek niepoprawnego stosowania i interpretacji przedstawionej informacji. To wideo ma tylko charakter informacyjny i nie zapewnia określonego rezultatu. Za niepoprawne i traumatyczne stosowanie sprzętu do konserwacji, narzędzi i części zamiennych ponosi odpowiedzialność sam użytkownik. AutoDoc poleca usilnie być uważnym i przestrzegać reguł bezpieczeństwa podczas wykonania naprawy i wymiany. Ważne: stosowanie części zamiennych niskiej jakości nie zapewnia potrzebnego poziomu bezpieczeństwa na drogach.
⚡ AUTODOC CLUB — https://club.autodoc.pl
Dodaj swój samochód do garażu AUTODOC CLUB i uzyskaj osobiste zalecenia dotyczące częstotliwości napraw — https://club.autodoc.pl/?to=/user/garage®-modal=true
❱❱ Zainstaluj Aplikacja AUTODOC CLUB — https://club.onelink.me/d2X8?pid=youtube-disc
#autodoc #autodoctutorial #autodoctips
Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,
Jakby co to istnieje klucz dynamometryczny 😉
a jak zdjac sprezyne bez urzadzenia ?
Od kiedy Lewandowski nie jest piłkarzem tylko pracuje jako mechanik
Ta kurwa jak tak nie jest
Myślicie, że na tej samej zasadzie wszystko pójdzie w ibize 2 fl? Praktycznie to samo auto
Ciekawy film. Ale samochód był przygotowany do filmu.Realia są jednak inne. Wymieniałem sprężyny z prawej strony w:pasacie b6 i dzisiaj w golfie 4 z 2004r -tragiedia, Nie trwało to 8 minut
a 8 godz.(w garażu bez podnośnika dwukolumnowego) Wszystko zardzewiałe – problem z odkręceniem śruby zaciskowej amortyzatora, śruby łącznika stabilizatora, trzech śrub sworznia zwrotnicy.
Po odkręceniu .śruby łącznika stabilizatora, wahacz opadł około 5 cm, a i tak brakowało około 3 cm, aby wyjąć amortyzator (pomimo zastosowania rozpieracza). Półoś napędowa blokowała obniżenie wahacza. Należało odkręcić: sworzeń zwrotnicy-3 śruby M8, końcówkę drążka kierowniczego i wyjąć półoś napędową i na końcu amortyzator z pękniętą sprężyną.
Moja rada- jeżeli ktoś nie ma doświadczenia jako mechanik, oraz nie ma narzędzi specjalistycznych jak: rozpieracz, gwintowniki, narzynki (do poprawy zardzewiałych gwintów) itd. to niech lepiej
zleci tę robotę do warsztatu. Nie warto się samemu za to brać. Kto to robił ,to wie o czym piszę. Oglądając film – to wydaje się że wymiana sprężyny to pestka a tak niestety nie jest.
dobry poradnik szkoda ze na oczyszczonych elementach bo u mnie na 20 letnich amorach ciezko było wyjąć
Polecam ten kanał. Właśnie jestem po wymianie sprężyn w swoim Seacie poszło jak po maśle dzięki temu filmowi zaoszczędziłem sporo czasu i nerwów ☺
z lewej lepiej wyjmować bo w A3 z prawej trzeb popuścić dwie śruby od wózka