Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

BMW E46 piszczący silnik nawiewu



podsumowanie po zimie: https://www.youtube.com/watch?v=PBFQphJHOcY
pomogło? masz za duzo forsy? dorzuć się -&gt https://patronite.pl/scghost

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

26 thoughts on “BMW E46 piszczący silnik nawiewu

  1. Jak każdy twój film zachęca do majsterkowania – dobra robota ;). U mnie rzeczywistość okazała się duuużo gorsza 😀 Generalnie nie polecam zabawy przy większych silnikach typu 3.0 🙂 masa rozbierania, ciężko wyjąć obudowy nawiewu jak i sam nawiew. U mnie skończyło się na nowej dmuchawie, gdyż w starym połamałem plastikowe wirniki podczas wkładania. Sam silnik dmuchawy ciężko otworzyć w celu wyczyszczenia. Powodzenia dla reszty jeżeli zamierzacie się za to zabrać 😉

  2. Czy są dwa rodzaje tego silnika w e46 ? Mechanik mi tak powiedział według jego wyceny kosztuje 450 zł ja znalazłem tej samej marki nrf jakoś tak za 250. Wysłałem mu to napisał ze są dwa rodzaje i wybrał bardziej prawdopodobny przy wycenie . Będę wdzięczny za odpowiedz

  3. Pracuję przy produkcji takich silniczków więc mogę trochę podpowiedzieć. Szkoda tylko że dopiero teraz oglądam twój filmik. Wałek wirnika pracuje w łożyskach baryłkowych samosmarnych. Dlatego samosmarnych bo oryginalnie są nasączone olejem po to by później podczas pracy ten olej oddawać na wałek wirnika. Rozgrzane łożysko oddaje olej na wałek a gdy stygnie wchłania ten olej do siebie by później znów go oddać. Ma się tak wahać na boki jak go ruszasz bo masz dwa łożyska i po zmontowaniu całego silnika muszą się one ułożyć w osi w stosunku do walka wirnika by nie stawiać zbyt dużego oporu tarcia czyli poboru prądu podczas pracy. To coś wokół co mniemałeś jako smar to myślę że to resztki pierścienia filcowego oryginalnie nasączonego olejem takim jak łożysko po to by przedłużyć żywotność owego łożyska w jego zadaniu smarowania. Wiadomo, część oleju podczas pracy odparowuje więc łożysko musi mieć skąd go pobierać. Jak mniemam olej już dawno odparował z obu części więc wałek zaczął popiskiwać. Nie wiem jak zachowa się smar który zastosowałeś po dłuższym czasie bo jest moim zdaniem zbyt gęsty jak na obroty tego silniczka. Osobiście z moją wiedzą na ten temat próbował bym te oba łożyska że stojana i pokrywki wstawić na kilka godzin do oleju Silnikowego żeby się napiły bo ich struktura jest porowata właśnie po to. Z ciekawości dodam że to nie jest stop metalu tylko jakiś sprasowany spiek różnych składników ale nie wiem jakich bo nie my to produkujemy. Co do szczotek to wystarczą na dłużej niż komutator jak widzę po jego zużyciu. Dla naśladowców podpowiem żeby za mocno nie kiwać tymi łożyskami bo tracą swoją siłę osadzenia i mogą zrobić się zbyt luźne. Chyba to tyle co mogę powiedzieć.

  4. Tuleje samosmarujące smaruje się olejem, nie smarem.
    Osobiście gotowałem w oleju silnikowym i zostawiałem do wystygnięcia.
    Na rok na pewno wystarcza, później auto sprzedałem.

  5. Czy w e36 jest podobnie? U mnie w zimie w ogóle nie działa nawiew, dopiero jak się auto zagrzeje i wjadę w dołek to coś się przestawia i zaczyna chodzić, ale nigdy nie działa idealnie? Czy jestem skazany na zakup nowego czy próbować ten ratować?

  6. Czy taka dmuchawa lub jakas inna znajdujaca sie w konsoli e46 dziala pomimo wylaczenia calkowicie nawiewu i climatronika? Mam glosne skrzypienie zza konsoli, raz metaliczne raz bardziej plastikowe ktore narasta z predkoscia jazdy. Zwiekszanie/zmniejszanie sily nawiewu nie wplywa na dźwięk.

  7. W E36 panel sterujący nie miał siły ruszyć do startu silniczek pomagało tracenie lopatek, i tu przydał się Twój film w którym pokazałeś na jakiej zasadzie jest oś obrotu , mój problem rozwiązał smar z rurka, praktycznie bez demontażu

  8. Czy moglbys doradzic co jest przyczyna ze przy panelu polautomat, pokretlo na zimny nawiew a w czasie jazdy leci tylko cieple powietrze? Im bardziej sie nagrzewa silnik tym gorecej jest, nie dziala wogole chlodny nawiew, Co za przyczyna? 316i z 1999r benzyna.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!