Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Jak uniknąć kosztownych napraw w Saabie? Typowa usterka, która łatwo naprawić samemu.



www.autoekspert.pl

Saaby nie są tanie w naprawach, ale niektórych kosztów możemy uniknąć, sprawdzając czy nasze podszybie jest odpowiednio zapięte. Z pewnością część z Was może wykonać taką operację samodzielnie w zaciszu swojego garażu.

Bardzo często się zdarza, że opadające liście, nasiona drzew czy deszczówka osadzają się pod maską samochodu. Oczywiście to nie jest powód, żeby przestać parkować pod drzewami!
Jednak takie zabrudzenia mogą sporo uszkodzić w Waszym aucie.
Dzisiaj Kamil opowie Wam o podszybiu- gdzie się znajduje, po co jest w naszych samochodach i jak niewinne liście potrafią narobić sporego bałaganu.

Nie zawsze trzeba od razu jechać do warsztatu! Niektóre naprawy można wykonać we własnym zakresie- dzięki czemu możecie zaoszczędzić sporo pieniędzy, a Wasze auto będzie w lepszej kondycji przez dłuższy czas.

Zwróćcie uwagę, czy wasze podszybie jest odpowiednio zapięte, czy uszczelka jest dobrze zamontowana i czy z nasion nie wyrosną Wam drzewka pod maską 😉

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

6 thoughts on “Jak uniknąć kosztownych napraw w Saabie? Typowa usterka, która łatwo naprawić samemu.

  1. Mam pytanie o filtr paliwa w saabie 93 tid sedan 2006 rok produkcji, koniec roku, zarejestrowany 2007, powiedziałbyś mi jaki to filtr, czy to wkład jakiś, bo mam problemy z zakupem, proszę o pomoc

  2. Drogi kolego
    1. Dodaj chociaż że silnik który trzymasz występuje w komplecie z dmuchawą i sam jest chyba nawet nieosiągalny. Jeżeli już komuś padnie wentylator to podpowiedź z doświadczenia, kupicie zamiennik i plastikowa obudowa dmuchawy minimalnie czymś się różni od oryginału, więc zanim się naklniecie żeby go zamontować i dopasować mocowanie to przełóżcie nowy silnik do ori obudowy i tyle. A zanim zabierzecie się do wymiany wentylatora to zdemontujcie (a właściwie wyjmijcie bo tam nic nie trzeba odkręcać) filtr kabinowy i wtedy jest zajebiste dojście do sprawdzenia czy silniczek jest zatarty. Jeżeli nie, to zdemontujcie schowek pasażera (jest na 5 wkrętach) i wypnijcie wtyczkę z rezystora dmuchawy i ją przeczyścić lub w niego popukajcie bo nie wiem dlaczego ale lubi się zawieszać. Jeszcze jedno, wentylator od angola nie pasuje bo obraca się w druga stronę i żadna zmiana biegunów nie pomoże (podobno ściera szczotki). Taką samą dmuchawę ma Vectra C / Signum, a na jednym z portali słowo Saab więcej kosztuje.
    2. Czasami odpływy są drożne, ale błąd saaba i pewnie Vectry to parciejąca uszczelka pod tą białą obudową filtra kabinowego. Trzeba ją wyjąć i wymienić uszczelkę która jest pomiędzy budą a obudową filtra. Niektórzy to uszczelniają na klej/szczeliwo. Objaw, mokra podłoga u pasażera.

  3. Witam mam pytanie. Czy jeśli podszybie nie przylega do szyby tylko jest mała szczelina to nalezy wymienić całe podszybie czy woda i tak odplynie prawidłowo?
    Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!