Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Sprawdzam jak jeździ po 471tys km i porównuję ze swoim – Range Rover Vogue 3.0 TD m57 na sprzedaż



Range Rover Vogue 3.0 TD m57
Cena 30tys
Przebieg 471tys km
Lokalizacja Przysucha
Tel +48 512 688 687

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

22 thoughts on “Sprawdzam jak jeździ po 471tys km i porównuję ze swoim – Range Rover Vogue 3.0 TD m57 na sprzedaż

  1. Raczej jest to rocznik max 2006, bo jest to wersja przed liftowa z silnikiem m57 od BMW. Później już tych silników nie było. Zastąpił je silnik V8 3.6 litra biturbo konstrukcji forda i została zmieniona skrzynia na ZF 6hp

  2. ten czarny jako handlarz oceniam na ponad 270.000km, prawdziwy realny, gdzie chłopaki cofaja minimum 100.000, zdejmuje się pierwszą cyfrę głownie o jeden, tak było 10 lat temu, Psmiętam Seata ibizę co jeździliśmy Niemcy Polska, kupiliśmy jak miał 331.000km, 100.000km najeździliśmy, żeby nie było jak, cofka o równe 100.000, cena była dobra i auto w 3 tydzień sprzedane w rodzinie. W międzyczasie, całe zawieszenie się robiło łącznie z łożysakmi wahaczy, stabilizatora, wiążka przewodów do pompowtrysków nowa, wałek w tym silniku 1.9 TDI PD jak nowy był, laliśmy full syntetik. Do dziś jeździ ten Seat Ibiza, ile ma dziś? pewnie z 600.000km już ma drugiego właściela. A ile tak naprawdę wasze mają? Wyztskie te ogłoszenia auto 14 lat sprowadzony super stan igła 160.000km cofka na bank, porównać sobie też cenę z Niemiec, nikt nie będzie dokładał do biznesu.

  3. Po stanie powiem autostradowe kilometry. Zarejestrowany na jakąś firme, najpierw był leasing i jeździli ile się dało bo miete kosztuje, tak jak widziałem G klasę 350d 430.000km i cena była 22.000eur, środek taki gorszy niż tutaj, ale 350d miał 6 właścicieli. Przebiegu nie udowodnisz bo w Niemczech serwisują dopóki gwarancja i serwis, potem wolne warsztaty i po sprowadzeniu nikt nie wie czy ma 240.000km czy 400 z autostardy, jednak takich aut nie ma wiele, to się często nie trafia, średnio Niemeic dojeżdża 50km w jedną strone 100km dziennie do pracy do tego sklep itp załużmy 110km dziennie teraz to x20 dni i weekend wypady sklepy, znajomi powiedzmy 30km. Ponieważ życie w Niemczech na obrzeżach jest tańsze. Rachunek 110 x 20 i dodac 30×4 weekendy, mamy wynik 2320km x 12 miesięcy 27.840km zaokrąglijmy 28.000km, i teraz zobacz ile w internecie 3 letnie auta mają ok 85.000km nie ważne Fiesta czy BMW, a jak wejdziesz na aukcje firm liesingowych, 3 latek ma 150.000km, jak ma niski brzebieg cena idzie w górę, do Polski się nie opłaca wiec przywozi się takie co mają ponad 250.000km, bo jak auto jest za dobre cena wyższa i stoi potem 3 czy 4 miesiące, a to nie biznes.

  4. Jak dla mnie to zabobony z tym przebiegiem 200 tys. km.
    Jechałeś ze mną moją E klasą z 2007r. Teraz ma 490 tys. Km (w nieco ponad trzy lata zrobiłem prawie 150tys.) i wyobraź sobie, że dopiero teraz pojawiają się drobne przebarwienia na szarej kierownicy 🙃

    Jak obserwuję inne "cudeńka" z przebiegiem poniżej 300, a wyglądają dużo gorzej niż mój egzemplarz, to mi się śmiać chce. Kierownice obszyte, wnętrze zajechane, plastiki poniszczone… Polacy chcą najlepiej nowe auto, ale przeważnie ich nie stać. Po prostu dają się walić w d*pę z tymi przebiegami. Przy 200 tys. Polonezy miały robiony drugi szlif, ale to wina konstrukcji i słabych pasowań oraz materiałów. I to chyba stąd tym naszym biednym rodakom się ubzdurało z przebiegami. Tak samo jak z grubością lakieru 😂 😂 😂
    Dobra… Moje auto poza zderzakami jest w fabrycznym lakierze 80-105um, ale nie robi na mnie złego wrażenia, że jakieś inne auto ma drugą, czy trzecią warstwę lakieru. To kwestia estetyczna. Ja na swoje nie zwracałem uwagi podczas zakupu jeśli chodzi o grubość. Dopiero jakiś czas po zakupie okazało się podczas zabawy z miernikiem, że mam do czynienia z oryginałem. 🙃

  5. Wszystkie auta jakie miałem i
    mam, nawet jakby sumować przebieg to będzie razem około 250k kilometrów 😅
    400k przebiegu w jednym aucie ciekawy temat 😁

Dodaj komentarz

Zadzwoń!