Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Sprawdzam jak jeździ po 471tys km i porównuję ze swoim – Range Rover Vogue 3.0 TD m57 na sprzedaż

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Warsztat Mechaniki, Sprzętu budowlanego, Koparek, Motocykli, Elektryki w Sprzęcie budowlanym, Mechanik Aut Elektrycznych, Diesel, Diagnostyka, Mechanika dla sprzętu budowlanego, Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników motocyklowych.

Nasza firma była widziana między innymi w:

DOSKONAŁA
139 opinii na

Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16

Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!

Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16

Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy

JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16

świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad

Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16

Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.

Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15

Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam

Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15

Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..

Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15

Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim

wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15

Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat

Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15

Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie



Range Rover Vogue 3.0 TD m57
Cena 30tys
Przebieg 471tys km
Lokalizacja Przysucha
Tel +48 512 688 687

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Warsztat Mechaniki, Sprzętu budowlanego, Koparek, Motocykli, Elektryki w Sprzęcie budowlanym, Mechanik Aut Elektrycznych, Diesel, Diagnostyka, Mechanika dla sprzętu budowlanego, Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników motocyklowych.

Nasza firma była widziana między innymi w:

DOSKONAŁA
139 opinii na
Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie

22 thoughts on “Sprawdzam jak jeździ po 471tys km i porównuję ze swoim – Range Rover Vogue 3.0 TD m57 na sprzedaż

  1. Raczej jest to rocznik max 2006, bo jest to wersja przed liftowa z silnikiem m57 od BMW. Później już tych silników nie było. Zastąpił je silnik V8 3.6 litra biturbo konstrukcji forda i została zmieniona skrzynia na ZF 6hp

  2. ten czarny jako handlarz oceniam na ponad 270.000km, prawdziwy realny, gdzie chłopaki cofaja minimum 100.000, zdejmuje się pierwszą cyfrę głownie o jeden, tak było 10 lat temu, Psmiętam Seata ibizę co jeździliśmy Niemcy Polska, kupiliśmy jak miał 331.000km, 100.000km najeździliśmy, żeby nie było jak, cofka o równe 100.000, cena była dobra i auto w 3 tydzień sprzedane w rodzinie. W międzyczasie, całe zawieszenie się robiło łącznie z łożysakmi wahaczy, stabilizatora, wiążka przewodów do pompowtrysków nowa, wałek w tym silniku 1.9 TDI PD jak nowy był, laliśmy full syntetik. Do dziś jeździ ten Seat Ibiza, ile ma dziś? pewnie z 600.000km już ma drugiego właściela. A ile tak naprawdę wasze mają? Wyztskie te ogłoszenia auto 14 lat sprowadzony super stan igła 160.000km cofka na bank, porównać sobie też cenę z Niemiec, nikt nie będzie dokładał do biznesu.

  3. Po stanie powiem autostradowe kilometry. Zarejestrowany na jakąś firme, najpierw był leasing i jeździli ile się dało bo miete kosztuje, tak jak widziałem G klasę 350d 430.000km i cena była 22.000eur, środek taki gorszy niż tutaj, ale 350d miał 6 właścicieli. Przebiegu nie udowodnisz bo w Niemczech serwisują dopóki gwarancja i serwis, potem wolne warsztaty i po sprowadzeniu nikt nie wie czy ma 240.000km czy 400 z autostardy, jednak takich aut nie ma wiele, to się często nie trafia, średnio Niemeic dojeżdża 50km w jedną strone 100km dziennie do pracy do tego sklep itp załużmy 110km dziennie teraz to x20 dni i weekend wypady sklepy, znajomi powiedzmy 30km. Ponieważ życie w Niemczech na obrzeżach jest tańsze. Rachunek 110 x 20 i dodac 30×4 weekendy, mamy wynik 2320km x 12 miesięcy 27.840km zaokrąglijmy 28.000km, i teraz zobacz ile w internecie 3 letnie auta mają ok 85.000km nie ważne Fiesta czy BMW, a jak wejdziesz na aukcje firm liesingowych, 3 latek ma 150.000km, jak ma niski brzebieg cena idzie w górę, do Polski się nie opłaca wiec przywozi się takie co mają ponad 250.000km, bo jak auto jest za dobre cena wyższa i stoi potem 3 czy 4 miesiące, a to nie biznes.

  4. Jak dla mnie to zabobony z tym przebiegiem 200 tys. km.
    Jechałeś ze mną moją E klasą z 2007r. Teraz ma 490 tys. Km (w nieco ponad trzy lata zrobiłem prawie 150tys.) i wyobraź sobie, że dopiero teraz pojawiają się drobne przebarwienia na szarej kierownicy 🙃

    Jak obserwuję inne "cudeńka" z przebiegiem poniżej 300, a wyglądają dużo gorzej niż mój egzemplarz, to mi się śmiać chce. Kierownice obszyte, wnętrze zajechane, plastiki poniszczone… Polacy chcą najlepiej nowe auto, ale przeważnie ich nie stać. Po prostu dają się walić w d*pę z tymi przebiegami. Przy 200 tys. Polonezy miały robiony drugi szlif, ale to wina konstrukcji i słabych pasowań oraz materiałów. I to chyba stąd tym naszym biednym rodakom się ubzdurało z przebiegami. Tak samo jak z grubością lakieru 😂 😂 😂
    Dobra… Moje auto poza zderzakami jest w fabrycznym lakierze 80-105um, ale nie robi na mnie złego wrażenia, że jakieś inne auto ma drugą, czy trzecią warstwę lakieru. To kwestia estetyczna. Ja na swoje nie zwracałem uwagi podczas zakupu jeśli chodzi o grubość. Dopiero jakiś czas po zakupie okazało się podczas zabawy z miernikiem, że mam do czynienia z oryginałem. 🙃

  5. Wszystkie auta jakie miałem i
    mam, nawet jakby sumować przebieg to będzie razem około 250k kilometrów 😅
    400k przebiegu w jednym aucie ciekawy temat 😁

Dodaj komentarz

Zadzwoń!