Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

VW Passat B6 TDI – lekko przeinwestowany



✅ Link aktualny w 2023✅
https://mubi.pl/zachar
Najtańsze OC +150 zł cashback +do 2000 zł premii

O partnerze dzisiejszego odcinka, firmie Corteco produkującej części samochodowe, możecie dowiedzieć się więcej pod tym linkiem:
https://corteco.intercars.com.pl/

Ile kasy można załadować w ulepszenia starego Passata? Przecież on już z fabryki wyjechał jako ideał 🙂

Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1

Zobacz co testuję teraz:
https://www.facebook.com/zacharoffpl
https://instagram.com/zachar_off

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

42 thoughts on “VW Passat B6 TDI – lekko przeinwestowany

  1. Przynajmniej ktoś Głowno powiedział prawdę. Ojciec jeździł jeździł jeździł i naprawiał jak był już mus. Mój ojciec jeździ tak samo xD skleić na kropelkę, związać drutem i gitara. Dlatego że tamto pokolenie ma w krwi oszczędność, docenia wartość pieniądza. Nam wszystko przychodzi łatwo więc łatwo wkładamy kasę w auta

  2. Mam pytanie mam Paska b 6 2005 r 2.0 TDI nie mam multi kierownicy jak mam zmienić wartosci na wyświetlaczu np spalanie sprawdzić i dodam że nie mam na manetce od wycieraczek przycisku FIS ktoś pomoże???

  3. Fajny właściciel. Widać, ze kocha motoryzację i wie, co chce osiągnąć.
    Passat kojarzy się z nudnym, choć praktycznym autem.
    A tutaj cymes i luźne podejście do tematu. A ringi w światłach z tyłu, to sztos.

  4. Witaj kamracie. Sam na co dzień jeżdżę B6 ale 3.2 V6. Gdyby zachar był zainteresowany możemy nagrać odcinek. Temat na odcinek fajny, bo wersja na indywidualne życzenie klienta auto pokazowe z salonu w Wolfsburgu 🙂

  5. Mam takiego Pasacika w troszkę lepszym wyposażeniu z lepszym modelem silnika z rocznika 2010r, wybrałem go w zeszłym roku świadomie mając do wyboru auta typu E60,A6C6 czy Citroena C5. Kolega z pracy widząc co kupiłem za tą kasę popukał się w głowę, nie uważam się za Janusza Kartoflarza wybrałem go w oparciu o szczegółowe porównania ofert na rynku i wyszło mi z tego że wolę wsiadać do sprawdzonego auta z którego jestem pewien w 100% niż do innego którego nie jestem pewien, ale mogę się pochwalić że mam BMW……. wszystko to kwestia podejścia według mnie.

  6. Moc z bazowych 105 KM podniesiona na 180 KM mówi wszystko o rozumie właściciela. Szanujący się tuner nie bez powodu nie podnosi mocy tego silnika powyżej 135 KM. Ta rzeźba wkrótce będzie na sprzedaż z uszkodzonym silnikiem.

  7. 16:20 facet mówi bardzo kluczową rzecz. Powiedziałbym, że jest to kwintesencja tego filmu. Facet pozostaje w rodzinie Volkswagena, bo jest to kwestia przyzwyczajenia. Nie rozumiem, dlaczego Volkswagen i wszystkie inne marki bardzo drastycznie zmieniają swój wizerunek. Ostatnio Volkswagen poszedł w kierunku dotykowych ekranów i wszystkich możliwych przycisków. Dla grupy osób, które są przyzwyczajone do manualnej obsługi jest to strzał w kolano. Rozwój i postęp tak, ale nie tak zdecydowany i inwazyjny. Kompleksowa przesiadka z manuala na elektronikę może spowodować utratę znacznej części klientów, a jak wiadomo pozyskanie nowych klientów zwykle jest trudniejsze, chociaż nie niemożliwe. Mam nadzieję, że Volkswagen wie co robi. Osobiście też bardziej podobała mi się koncepcja manualna.

  8. Żenada !!!
    Za dynamiczne kierunkowskazy bez homologacji drogowej z AliExpress dowód do zabrania,
    tylne lampy bez homologacji drogowej dowód do zabrania,

    Mam w Seacie 2,0 TDI BKD i żadnego problemu jak się dba tak się ma !!!
    Kolejny mit o różnicy między 5 a 6 biegową skrzynią w 6 biegowej ostatnie biegi mają podobne przełożenia, skrzynia 6 biegowa ma krótsze biegi tyle.
    Podniesienie mocy wpisane do dowodu?
    Moment obrotowy większy tylko o 15 Nm jak w tym silniku w wersji 140 konnej, tuner bez pojęcia, bo te silniki po modernizacjach bez problemu znoszą ponad 220 koni i grubo ponad 400Nm.
    Rozpórka przednia dużo nie wnosi bez wzmocnienia reszty, ludzie nie istnieje coś o nazwie dwu-mas !!!
    Jest koło dwu-masowe !!!!
    Zmiana oprogramowania w zegarach udokumentowana?
    Sharan MK1 miał fabrycznie test zegarów bez grzebania.
    Automat jak dbasz tak masz nie miałem nigdy problemu z automatami byle dbać o serwis nawet jak nie jest zalecany.
    Kolego tyle że żadnym autem z motorem 2.0 TDI nie przejedziesz tyle kilometrów co autem z 1.9 TDI !!!
    Jednostce 2.0 bardzo daleko do jednostek 1.9 pod względem trwałości !!!
    Krzesło to masz w kuchni a tu masz fotele.
    Jakie 250Nm jednostki 2,0 mają minimum 300Nn a 250Nm miały zajeżdżone 1,9TDI 105 konne.
    Zachar nie przesadzaj skoro nie wstaje od dołu to znaczy po raz kolejny iż tuner nie bardzo miał pojęcie co robi.
    Moje 2.0 TDI wstaje od 1200 obrotów !!!

  9. Tak naprawdę to większość osób które się śmieją z passata, mogą co najwyżej pozwolić sobie na starego i zajeżdżonego szrota po jakimś helmucie który go sprzedał przez komis jakiegoś turka. Dlatego decydują się na inną markę bo kilka lat młodsze auto można kupić za tą samą kasę. Pozdrawiam, już możecie po mnie "jechać" ….. hahaha

  10. Pakiet premium za pińcet! 😉😉
    A tak serio to spoko gość, chociaż pasek ociekający chromem mi nie podchodzi, ale brawo za modyfikacje zawieszenia, nowa mapa, przydalo by sie lepszy hamulec i bajka.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!