Ciągnik Ursus C 355 z 1971 roku trafił na warsztat firmy Korbanek ciekła skrzynia biegów. Wartość części do naprawy nie przekracza 400 zł. Kierownik relacjonuje naprawę i przedstawi jakie rozwiązania były stosowane na przestrzeni lat i jak modernizowano te ciągnik. Czy pracujesz lub pracowałeś Ursusem C 355 ? Zostaw swój komentarz pod filmem.
Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,
Related
36 thoughts on “To nie jest URSUS C 360👉51-letni URSUS C 355 w naprawie👉Gruby remont ciągnik za 400 zł [Korbanek]”
Wszystko co Pan Paweł opowiada to prawda :). Na te kabiny mówiono orzeszek. Komfort tragiczny. Po całym dniu pracy głowę urywało. I to wcale nie chodzi o wygłuszenie ale ona robiła jako takie pudło rezonansowe i nie dość że sama niemiłosiernie brzęczała to jeszcze potęgowała inne dźwięki. U mnie w rodzinie była oryginalna 50'tka, tylko tą już ktoś przemalował bo one powinny być zielone i ta chyba też była bo prześwituje trochę tego kolory. Ale przyjemnie się patrzy na taki w miarę oryginalnie zachowany egzemplarz. Już coraz mniej takich. Teraz te ciągniki to wszystko pomodzone i mają mało wspólnego z oryginalnością. Aaa i jeszcze jedna rzecz o której zapomniałem. Lampy na błotniku tu zostały już zmienione. Oryginalnie C355 miała sam kierunkowskaz, taki kwadratowy. Te podwójne lampy zaczęły wychodzić dopiero w C360. Może i w końcówce serii 355 też były tego nie wiem ale że ten jest z początkowych lat produkcji to na 100% miał inny kierunkowskaz.
To sa twarde traktory,pamietam jak w S.K.R jezdzili,a jak popił taki operator traktora to wszystko fruwało😀i do dzis sa doskonale znane i SPRAWNE!!! Kazdy mogł naprawic taką 60tke te nowe trzeba delikatnie,łagodnie tak jak z tesciową😂😂😂popsuc wspołczesny ciagnik i tesciową to juz zycia niema😁😁
Witam, też posiadam C355 z 1971r😁. Od nowości w jednych rękach. Aktualnie z org ciągnika została tylko lewa zwolnica bo kiedyś (czasy PRL) silnik, skrzynia itp brało się na wymianę z z POM-u.. Ale do dzisiaj pracuje zarejestrowany ubezpieczony. Pozdrawiam…
Mieliśmy swego czasu c- 355 (ok 10 letni) i nowego c-360, no fajnie się wspomina obydwa traktory, ale uważam że ogólnie c -355 był lepszy na dłuższą metę niż c-360.
Podstawowy ciągnik w latach 80dziesiątych i 90siątych , komfortu to w nim nie było ale ……..był . Teraz ciągnik taki jak Arbos ma napęd na przód , klimę itd – czyli komfortowe miejsce pracy .
Ja miałem grubą inwestycję w moje stare Cinquecento – kupiłem zimowy koncentrat do spryskiwaczy i zatankowałem do pełna i podwoiłem wartość auta. Pozdrowienia dla Pana kierownika – ciekawie opowiada.
jak byscie jakiś program wymuślili odpicować moj ćągnik to ja pierwszy będe orginał a powinniśćcie to jako bardzo duza firma zrobić trzymam kciuki nie tylko reklamować i opowiadać prosze cos takiego zrobic ten ciagnik zglaszam jako pierwszy
guzik prawda c355 mialo dzielne filtry oleju to jest czysty silnik 360 pisze tak bo teśćowa posiada w orginale c-355 z filtrami dzielonymi i orzeszkiem czyli okrągła kabina zamiast jak pamięta sie kwadrat . Zapomniałem dodać mieki przód któtego nikt nie chce regenerowac pozdrawiam
Nie zapomnij ➡kliknij link i zobacz ➡https://youtu.be/tSW-9AEicME 👉 NISKIE CENY części we wtorek o 10.00 na żywo
👉SUBSKRYBUJ👈 nasz kanał 👉 https://bit.ly/2Y2KmJl 👍😃✋
Witam! A ja posiadam C4011 z kwietnia 1971roku…
Wszystko co Pan Paweł opowiada to prawda :). Na te kabiny mówiono orzeszek. Komfort tragiczny. Po całym dniu pracy głowę urywało. I to wcale nie chodzi o wygłuszenie ale ona robiła jako takie pudło rezonansowe i nie dość że sama niemiłosiernie brzęczała to jeszcze potęgowała inne dźwięki. U mnie w rodzinie była oryginalna 50'tka, tylko tą już ktoś przemalował bo one powinny być zielone i ta chyba też była bo prześwituje trochę tego kolory. Ale przyjemnie się patrzy na taki w miarę oryginalnie zachowany egzemplarz. Już coraz mniej takich. Teraz te ciągniki to wszystko pomodzone i mają mało wspólnego z oryginalnością. Aaa i jeszcze jedna rzecz o której zapomniałem. Lampy na błotniku tu zostały już zmienione. Oryginalnie C355 miała sam kierunkowskaz, taki kwadratowy. Te podwójne lampy zaczęły wychodzić dopiero w C360. Może i w końcówce serii 355 też były tego nie wiem ale że ten jest z początkowych lat produkcji to na 100% miał inny kierunkowskaz.
To sa twarde traktory,pamietam jak w S.K.R jezdzili,a jak popił taki operator traktora to wszystko fruwało😀i do dzis sa doskonale znane i SPRAWNE!!! Kazdy mogł naprawic taką 60tke te nowe trzeba delikatnie,łagodnie tak jak z tesciową😂😂😂popsuc wspołczesny ciagnik i tesciową to juz zycia niema😁😁
Witam fajny ursus pytanie ile jest w tym momencie wart Pozdrawiam 🤚👍
Jest i poczciwa, stara maszyna 🙂
Fajna maszyna szkoda że to nie masz pomysł ale i tak kawał historii 👍 I to patriotycznie pomalowany 😀
Stare ciągniki wzbudzają więcej emocji niż nowe😀
Witam, też posiadam C355 z 1971r😁. Od nowości w jednych rękach. Aktualnie z org ciągnika została tylko lewa zwolnica bo kiedyś (czasy PRL) silnik, skrzynia itp brało się na wymianę z z POM-u.. Ale do dzisiaj pracuje zarejestrowany ubezpieczony. Pozdrawiam…
W obudowie skrzyni przy walku sprzeglowym nie bylo owalu ?
Kawał historii 🙂
Mieliśmy swego czasu c- 355 (ok 10 letni) i nowego c-360, no fajnie się wspomina obydwa traktory, ale uważam że ogólnie c -355 był lepszy na dłuższą metę niż c-360.
Nie w 89 tylko chyba w 82 . Mam 3p z roku 88
Podstawowy ciągnik w latach 80dziesiątych i 90siątych , komfortu to w nim nie było ale ……..był .
Teraz ciągnik taki jak Arbos ma napęd na przód , klimę itd – czyli komfortowe miejsce pracy .
Ogrzewanie było mocowane tam gdzie jest dolna szybka kabiny.
W tej kabinie było głośniej niż bez niej
Układ kierowniczy na jeden wąs, a u nas był trochę młodszy i miał dwa, obciążniki też ma nowsze
Jak najwięcej trzeba go zachować w oryginale bo na nowych częściach ze względu na jakość i ch tyle lat nie będzie jeździł
Ja miałem grubą inwestycję w moje stare Cinquecento – kupiłem zimowy koncentrat do spryskiwaczy i zatankowałem do pełna i podwoiłem wartość auta. Pozdrowienia dla Pana kierownika – ciekawie opowiada.
Kawałek historii w warsztacie 😁
Kawał historii.
Arbos przeżyje te Ursusy.
Ciekawa prezentacja, miło posłuchać :-P
Piękny klasyk kompletny i w oryginale, ja też miałem c 355 w kabinie orzeszek moja była z 74,roku ale sprzedałem.
Witam, u mnie na garażu właśnie stoi 4011 z roku 66, kapitalny remont silnika, A przed latem był remont podnośnika, ratuje 1 ciągnik w gospodarstwie 🙂
Mój Rocznik:) Najlepszy !!!!!!!! 🙂
Ursus to kawał polskiej historii rolnictwa 👍
Zakleszczejące się biegi i wyjące zwolnice to chyba największe wady tego poczciwego jak na tamte czasy sprzętu
Taki ciągnik to kawałek historii polskiego rolnictwa😊
Kabina to orzeszek był 🙂
Najlepsze odcinki są zawsze z serwisu
Witam
Czas na remonty zimowe maszyn.Pozdrawiam
jak byscie jakiś program wymuślili odpicować moj ćągnik to ja pierwszy będe orginał a powinniśćcie to jako bardzo duza firma zrobić trzymam kciuki nie tylko reklamować i opowiadać prosze cos takiego zrobic ten ciagnik zglaszam jako pierwszy
guzik prawda c355 mialo dzielne filtry oleju to jest czysty silnik 360 pisze tak bo teśćowa posiada w orginale c-355 z filtrami dzielonymi i orzeszkiem czyli okrągła kabina zamiast jak pamięta sie kwadrat . Zapomniałem dodać mieki przód któtego nikt nie chce regenerowac
pozdrawiam
Sezon na pracę połowę się kończy teraz czas na naprawy sprzętu 👍
Mała lekcja historii 😉