Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Volvo XC60 1 – typowe usterki



Volvo XC60 1 – typowe usterki

Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovloger/

Film zawiera zdjęcia prasowe Volvo.
Muzyka: Silent Partner – Lock and Key
https://www.youtube.com/audiolibrary

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

19 thoughts on “Volvo XC60 1 – typowe usterki

  1. Mój xc60 300 000km 2.4d 163, 2009, póki co jest ok. Lusterka wadliwe- pękają kable kierunków itp, zaczął się zacinać zawór egr ( dość łatwa naprawa) , wycierające się fotele, auto dość zaniedbane służy mi długo jako robocze, a i tak daje swietnie radę praktycznie bez usterek. Najważniejsze chyba żeby wymieniać pasek alternatora!(co 10tys najlepiej dla bezpieczeństwa) Jak pęknie podczas jazdy macie niemalże pewność że silnik będzie na śmietnik. Jest to jedna z tych największych wad konatrukcyjnych.

  2. Wolę najgorsze Volvo od super nowoczesnego VW. Mam 2 generację 2,4 diesel i z tych wymienionych usterek to tylko naprawić i dalej się śmiga albo po prostu o autko dbać.
    Widziałem kilka sztuk po totalnych kraksach a ludzie nadal z nich wychodzili żywi.

  3. to ja jednak kupie mamie lexusa 😊, bo autem ma jezdzic, a nie serwis za serwisem… wole na benzyne wydac 30% wiecej niz na czesci 12tys.

  4. w filmie pt "typowe usterki" bardzo mało poświeciłeś czasu na mówienie o usterkach – cala reszta to ogólne info dostępne wszędzie – ten film jedyne co miał na celu to chyba samo powstanie bo nie wnosi zupełnie nic nowego, same ogólnie znane i to podstawy

  5. Udzielam sie w najwiekszym forum motoryzacyjnym w Niemczech(Motor-Talk) i…jeszcze nie mielismy przypadku zeby komus wysiadla turbina !! Zkomfortem nie jest zle ale mogloby byc lepiej, czas na nowy model z dopracowanym zawieszeniem.W dieslach z wysokim momentem tylko automat, manual moze nie wytrzymywac, poza tym…kto dzisiaj jezdzi manualem 😉

  6. wiele usterek tutaj podanych, to usterki po przebiegu typu 300.000km+ (np. problemy z automatem), lub powypadkowe (np. przeciekania). Ale chodzi o prawdziwe km a nie te na liczniku! Z reguly nie ma XC60 w dieslu z malym przebiegiem (co najmniej prawdziwym). Stosunkowo duzo 2-3 latkow XC60 w dieslu ma juz po 100.000km+.

  7. Kurde a już miałem kupić takie auto. Ale jeśli Twoim zdaniem "zbyt delikatny lakier, który w przypadku mycia na szczotkach powoduje zarysowania" to rezygnuje. Po co mi problemy na myjni. Żeby mnie właściciele ganiali za to że mój lakier porysował im coś 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń!